Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Hantle.

Querenair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Chciałbym zakupić hantle, jestem początkującym czyli wcześniej nie ćwiczyłem hantlami.

I chciałbym się was zapytać ile kg na początek będzie najlepiej ? 5 kg czy 7,5 ? bo 10kg podniosę ale jest nie komfortowo.

A chodzi mi tutaj bardziej czy opłaca się ćwiczyć na początek cięższymi czy ciut lżejszymi ?

@ Co myślicie o tym :

http://allegro.pl/ma...2074500981.html

lub

http://allegro.pl/promocja-hantel-zestaw-hantle-1x11-5kg-hantla-x3-i2066802036.html

songalivev2.png

Opublikowano

Zacznij od tylu że swobodnie będziesz podnosił ten ciężar czyli max te 5kg .

Rób na początku przez dzień np dwie serie po 20 na rękę .

Głównie liczy się systematyka i chęci .

Opublikowano

2x20 to raczej mało.

I przecież możesz kupic Hantle do których możesz sobie większać lub zmniejszać obciążenie kup np 2x po 10Kg i zdejmij sobie żeby mieć po 5 a potem najwyżej dołożysz, po miesiącu lub dwóch.

Opublikowano

Szczerze mówiąc ani te ani te. Po pierwsze gryf weź sobie obciążenie nie powlekane żadnym gównem, wiesz co masz w środku i wiesz ze się nie rozwali na pół, a po drugie ten gryf z gumą nie jest wcale taki super. Wolałbym sobie dołożyć trochę jeszcze kasy i kupić porządniejsze hantle.

Ja mam coś podobnego http://http://allegro.pl/hantle-zeliwne-xylo-hantel-10-kg-rekawice-d6-i2061803914.html do tego i są zajebiste.

Opublikowano